kyllähän se maanantaiaamu näpäytti nyt kuonoon -joka on siis vaihtunut jo maanantaipäiväksi kellon ollessa yksi iltapäivällä. en ole vielä kurkistanut ikkunastakaan ulos, koska en halua tietää kuinka julma se maanantai on.

ei ole suuntaa. mun piti mennä joogatunnille mutta muistin alkamisajan väärin -se onki alkanu jo, etten mä sinne ehtinyt. pitää nyt varmaan maksaa vielä ylimääräinen maksu, koska varasin ajan mutta en menny kuitenkaan. perkeles.

opiskeluiden osalta minulla ei ole suurtakaan motivaatiota. eikä siinä saralla ole edes paljon tekemistä vielä kun lukukausi on vasta alkamassa. pitäisi kai ryhdistäytyä eikä virua itsesäälissä.

eniten painaa rakkaudettomuus ja yksinäisyys ja sosiaalinen epäonnistuminen ja kaverittomuus. se minua nyt kaikkein eniten painaa. haluaisin niitä quick fixejä paljon paljon, tai slow fixejä, kuinka vaan. haluaisin löytää jotain rakkautta.

olen itse harmaus.