Tämä blogihan alkoi ihan miesblogina. No, jollain sitä on kai tylsyytensä päivät täytettävä.

Se mun ihastus. Se sano mulle niissä meiän lyhyissä keskusteluissa että hänen vanhemmat kasvattivat buddhalaisuuteen, ja hän on meditoinnista ja energioista kiinnostunut.

Mä olin sillon että mitä vittua. Mä oon justiin kiinnostunut noista asioista! Vähän me ollaan kun paita ja peppu, ja tunsin lämmintä kiinnostusta häneen.

Katsoin hänen facebook -sivuaan, olemmehan nyt "facebook -kavereita". Hänellä on kuva siellä jossa perusidea on jotain, et mies kattoo naisen facebook -sivustonsa jotta voi kertoa että "mun lempibändi on muute Nightwish" jolloin nainen on et "täh?! niin se on munki lempibändi! mä tunnen suurta yhteenkuuluvuutta! ehkä meidän pitäis harrastaa seksiä!"

Tajuan, että mun profiilissa on buddhalaisen filosofian lainaus.

Sattumaa ehkä, tai ehkä hän halusi vain kertoa että hänkin on muuten kiinnostunut samoista asioista, tai ehkä hän halusi iskeä mua. Pidän eniten tuosta viimeisestä vaihtoehdosta. Mutta tosiaan. Aika näyttää, aika näyttää.