Ei jumalauta ihan oikeastiko mulla alko se kuuden päivän hedelmäpaasto!! Tässä sitä tullaan menemään kyllä läpi helvetin lieskat ja muutki paskat ja mun vanhemmat tulee oleen mun puolesta skitsoi koska oon normaalipainosena "liian laiha" heille koska he ovat reilusti ylipainoisia. He haluaisivat hiukan lihottaa minua, etteivät tuntisi omaa oloaan niin pahaksi. Tai jotain.

Kuuden päivän hedelmädieetti. Voi jee. Tästä se alkoi! Eli vielä kertaukseks, juon vettä ja teetä (ilman sokereit), syön päivässä 3-4 hedelmää. Saatan yhden hedelmän kyl korvata muutamal porkkanallaki, riippuen meidän hedelmävarastoista. Mahdollisesti jopa pakastemarjoille (sokeroimattomil). Lähtökohtaisesti kuitenkin ennen kaikkea hedelmädiettii ja tärkeintä on se, että raakojen kasvisten ulkopuolelle ei tässä ruokavaliossa mennä.

EDIT. Nyt on vielä ihan hyvä olo. Muutaman tunnin sisällä on karsea nälkä. Se vaihtuu loppupäivän heikkouteen. Vanhemmat haluais tunkea suuhun suklaata ja jäätelöä ja muuta hyväskää. Huomenaamul on ehkä vähä parempi olo, ehkä ei ole niin heikko enää. Voimattomuuden ajoittaisia puuskia odotettavissa koko kuuden päivän ajan.