en enää ikinä pidä ahmimispäiviä kyllä vittu. tuli niitä kaks peräkanaa.

ja puntari näyttää iha ökylukemia että oikeen itkettää.

oon siis taas laihiksella. perseestä. perseestä perseestä.

vähä varmaan kämppikset miettii ku en ikinä syö mitään mut oon kuitenki iha normipainonen. NOKU SILLON KU SYÖN; NI SYÖN KU HEVONEN ETTEN KEHTAA SYÖDÄ MUIDEN EDESSÄ VAAN HUONEESSANI SALATEN!!! JA MUUTOIN EN VOI SYÖDÄ!!!!

ikinä enää.

lauantai-ilta eikä mitään tekemistä. ei yhtään mitään. kämppikset lähti ulos, pari poikaa. yks poika lähti töihin. ei se, että olisin halunnut lähteä ulos -en nimittäin. en viihdy pubeissa enkä baareissa. joskus on kiva tanssia klubilla jos on mukavat kaverit ja hyvä musa. muuten ei vois vähempää kiinnostaa. kaikki ne ihmiset ja kaikki se small talk ja kaikki se typeryys.

mä haluaisin viettää lauantai-iltaa kaakaomukin kans ystävän kanssa kotona. jutellen niitä näitä ja chillailen.

ei yksinkään oo paha olla. mut jos yksin viettää lauantai-illat, niin kuvittelee sit muitten aattelevan et "kukas luuseri toi on, lauantai iltoina kuuluu viettää aikaa sosiaalisen pääoman kanssa."

ja olen yksinäinen. en voi panna vastaan. :((

olen yksinäinen, okei. OLETTEKO NYT TYYTYVÄISIÄ PRKL. ette varmaan enää edes puhu mulle. koska en oo cool, kerta jos oon yksinäinen.

yksi hyvä asia tapahtui tänään: olen eilisestä lähtien opetellut soittamaan kitaraa. olen musiikillisesti hiukan lahjakas, joten opin sen varmaan kämppisteni kummastukseksi (jotka myös soittavat kitaraa) paljon nopeammin kuin keskivertojore. lauleskelin didon life for renttiä varmaan tunnin verran putkeen säestäen samalla. NIIN SE HYVÄ ASIA. irlantilainen poikakämppis tuli olohuoneeseen kun soittelin (olohuone on vähä syrjäinen, ei siellä yleensä aikaa vietetä) läppärinsä kanssa, ja hänellä oli korvakuulokkeetkin (joita ei yleensä ikinä pidä) ja sanoi, että hänen piti tulla olohuoneeseen kattomaan jotain videota kun "nettiyhteys oli niin hidas omassa huoneessa ettei se toiminut kunnolla". ja että ei mun soittaminen häiritse, eikä laulaminen. hah hah. HÄN HALUS TULLA KUUNTELEMAAN MUN SULOISTA KAMALAA SOITTOANI JA LAULUANI. AINAKIN JOLLAIN KIEROLLA TASOLLA HÄN PITÄÄ MINUSTA: niin huom. tänä aamuna heräsin ajatukseen, että olin ihastunut tähän kämppikseen. sain ajatuksen kuitenkin pois tai sivummalle kunhan siinä heräilin.

se on se kämppis jota olen vihannut alusta saakka. se jota en ymmärrä. joka ei ymmärrä minua (sanoi kerran niin päin naamaa). olemme täydelliset vastakohdat toisillemme. se on samanikäinenkin (minä olen viehtynyt muutaman vuoden vanhempiin). mutta joku. joku joku joku. toivottavasti ei tapahdu mitään. minulla on omat tulevaisuudensuunnitelmani anyway,