Mitäs sitte vaikka nauravatki.

Musta tulee vielä hyvä. Hyvä hyvä hyvä. Joku on mut pakko huolia koska tuun oleen vaan niin hyvä. Ostin uuden paidanki H&M :stä, ja makso alennushintasena vaan 8 euroa. Ei se mikään nätein ehkä mutta mukava ja uusi. Ruskeenharmaa harsomainen villapaita.

Ja kun mä laihdunkin. Tällä viikolla -5000kcal (6x -1000kcal ja sunnuntaina lepopäivänä +1000kcal) ja ens viikolla toiset -5000kcal (ma-pe -1000kcal/päivä ja viikonloppu nollille ku kaveri tulee käymään). Musta pitäis lähtee reilu kaks 0.5kg voipakettia pois. Ainaki noin teoriassa. Toivottavasti ees osa lähtis perseen kohtalta. Sitte katotaan tosiaan parin viikon päästä, mitä tehään, jatketaanko samalla tappomeiningillä, hillitäänkö tahtia vai aloitetaanko syömään normaalisti. Se riippuu ihan siitä, onko perseeni mielestäni soma vai paksu.

Ja mä oon hyvä kokkaamaan kunhan sille päälle satun. Oon uskalias ruoka-aineiden suhteen, ja mulla on hyvä maku. En ennen asiaa kummemmin ajatellun mutta se potentiaalinen "ihastuskämppikseni" vihjasi tänään että kokkasinpa maukkaan näköisen aterian. Hmm, tie miehen sydämeen käy vatsan kautta? Kokeillaanpa huvikseen, kokata hyvää ruokaa. Oonhan mä ruoanlaitosta kiinnostunut, ja hyvän ruoan kokkaaminen vois lisätä mun sosiaaliseen statukseen jonkinlaista särmää.

No, näillä on mentävä eteenpäin koska muutenhan kaikki onkin aika perseestä. Minulla ei ole mitään coolia juttuja, joilla voisi päteä. Ei ainakaan näihin ihmisiin. (Tuleva) hyvä kroppa joka on hyvä kokkaamaan. Siinähän sitä. Hmm, tarvitsis kyllä vähän lisäpotkua vielä jostakin....