"Exä" kertoi sitten että on hulluna rakastunut minuun. Niin se jonka ajattelin olevan vain ystäväni ja entinen seksikumppanini ja nykyinen Hyvin satunnainen seksikumppanini. Ja kohta hänen muuttamisensa myötä "entinen" ystävänikin.

Hiljattain tajusin, että emme ole ystäviä. Hän kertoi, että hän ei hyväksyisi jos olisin toisen miehen kanssa -hän ei enää edes puhuisi minulle sen jälkeen. Emme siis voisi olla ystäviä. Ystävyys säilyisi vaikka seksikumppanuus menisikin. Olemme siis jonkinlainen "parisuhde".

Nyt hän kuitenkin kertoi olevansa avoin "avointa suhdetta" kohtaan. Jos mä haluan olla jonkun kanssa, joka on ihan järkevä, niin se on OK hänelle -ei hän sitä ensisijaisesti haluaisi mutta kyllä hän on avoin sitä kohtaan (toisin sanottuna: pitääkseen minut hän joutuu antamaan minun olla fyysisesti toisten miesten äärellä (koska hän itse asuu/tulee asumaan kaukana) kunhan minä vain pidän hänet).

Meidän suhteesta sananen: hän on aina tarvinnut minua enemmän kuin minä häntä. Sen hän on sanonut monta kertaa itsekin. Minulle hän on rehellisesti sanottuna joku, johon olen tukeutunut koska prinssi ei ole vielä ratsastanut vastaan: en häneen ole rakastunut, alussa olin vain ihastunut (ekat muutama kuukausi), ja nyt olen häneen vain jokseekin kiintynyt ja ennen kaikkea tukeutunut.

Olen yrittänyt olla hänelle niin rehellinen kuin olla vain voi. Hän tietää, että minä en ole rakastunut häneen. Hän tietää, että minä odottelen yhä sitä prinssiä. Hän tietää että minä ainakin jollain tasolla pidän hänestä. Teen kuitenkin ehkä väärin siinä, että pidän hänet yhä kiinni itsessäni jossa hän saattaa saada näitä "rakastumisen tasoja", vaikka minulla ei ole suunnitelmaakaan pitää hänet lähelläni kunhan olen löytänyt jonkun josta oikeasti välitän.

:(

Minun ei siis pitäisi puhua hänelle, koska mitä lähemmäksi häntä pääsen, sitä enemmän kipua saan hänessä aikaan. Enkä minä halua aiheuttaa mitään kipuja!! Ja yritän olla rehellinen! En lupaa kuuta taivaalta, ei, minä en lupaa mitään! Hän on hyvin tietoinen siitä, ja hän on älykäs ja hän puhuu paljon minkälaista miestä olen etsimässä ja minkälainen hän on tehden hyvinkin realistista työtä. En siis ole tässä minkään pellen kanssa tekemisissä vaan järkevän nuoren miehen joka tajuaa kyllä asioita. MUTTA SILTI.