Näin eilen unta, että kämppikseni (josta kieltämättä tykkään) pussas mua hellästi ja kuiskas "me tullaan oleen yhes" tai sen tyyppistä. Mikä ihana uni. <3

Olin kaverin kanssa tunnin verran kahvilla, ja se tuntui hyvältä. Se tunne että mulla on kaveri, jonka kanssa mennä kahville ja puhua niitä näitä. Se ihana tunne. <3

Kävin zumbassa.

Puhuin tunnin verran sen ihastuskämppikseni kanssa nyt äsken. Positiivista oli se, että me puhuttiin. Negatiivista oli se, että meidän keskustelu oli tympeää ja negatiivista, ja tunsin itteni typeräks tylsäks enkä todellakaan tekevän minkäänlaista vaikutusta.

Kämppisten kanssa lyötiin lukkoon pienet koti-bileet ensi tiistaiksi. Positiivista tässä on se, että saatan tutustua ihmisiin -kämppiksiini. Negatiivista tässä on se, että saatan mokata tilaisuuden täysin ja he tajuavat että olen luuseri enkä syvemmän tutustumisen arvoinen ihminen.

Negatiivista on myös se, että kuinka kauan kestän tätä "menestyjän" maskia mitä nyt olen pitämässä kämppiksiini ylläni? Ensi viikonloppuun asti, koska sen jälkeen "poikaystäväni" katoaa maasta, eikä minulla ole enää yhtään ketään. :(

Kaiken kaikkiaan kuitenkin tosi hyvä päivä, ja oon tästä todella kiitollinen. <3 Olen tästä uskomattoman kiitollinen, ja kiitän sitä joka minulle tämän ihanan päivän soi. <3 Kiitos vielä kerran. Tämmöisiä päiviä toivoisin kuitenkin ehdottomasti lisää. Tämähän on vasta alku, eikö niin, eikö niin? Sanoo tyttö autiomaassa sulamassa oleva jäätelötötterö kädessään.