Semmonen päivitys tuohon ruoka-asiaan, että no, eihän se dietti tänään pitäny. Vedin aika paljon ylimääräisesti maapähkinävoita mikä on aika paha.

Se oli kyllä tietoista. Ainakin melkein.

Kävin puntarissa, ja jos puntari näytti oikeaa lukemaa, niin minulla on syytä ainakin jonkinlaiseen iloon.

Joulun 5-5.5 kilosta olen laihtunut 2.5-3kg.

Kuitenkin, jos ottaa huomioon, että kävin puntarissa illalla sen jälkeen kun olin juonut litran vettä, niin lukema tulee olemaan huomisaamuna parempi (ja aamupainoja mä yleensä kattelen). Todennäköisesti 3-3.5kg oon saanu pois.

Okei, pari kiloahan siinä vielä on edessä. En ole kuitenkaan NIIIN huolissani niistä parista kilosta, kyllä haluan painoni yhä vain laskevan, mutta päätin ottaa tämän päivän rennommin.

Katotaan nyt eka se aamupaino, ja mietitään sitte jatkosta lukemaan perustuen.

Alaspäin mennään mut enää ei vaan tartte hävetä niin paljo ylipainoaan. Se on se ero kahen ja viiden kilon välillä. Alaspäin mennään, jotta saan hyvän kropan.