Huoh. Paskin päivä eilinen ikinä.

Jätin kämppiksilleni rahaa 3 viikolle, jotta voivat maksaa mun huoneen, vaikka en siellä ees asu. Hävisin siis 3 viikon vuokrarahat, enkä koe sen olevan reilua peliä. Kämppikseni olivatkin kusipäitä.

En tiennyt mitä tehdä. Olin muuttamassa pois, taksi oli enää soitettava kotiovelleni (sen verran oli kamaa kuljetettavaks). En ollut sopinut kämppisteni kanssa mitä teemme vuokran suhteen. He vain sanoivat se on minun vastuullani. Minun mielestäni se olisi ollut ehdottomasti meidän kaikkien vastuu, mutta kusi kaatui minun niskaani. En halua kusen kaatuvan minun niskaani, en halua. Ei sen tarvitsisi reilussa maailmassa kaatua kenenkään niskaan, vaan kaikki pitäisivät huolen toisistaan.

Emme elä reilussa vaan julmassa maailmassa. Ja kusi kaatui niskaani.

Olin tosiaan muuttamassa pois, ja asunto oli tyhjillään. Olisin voinut vain häipyä, maksamatta, olinhan lähdössä maasta pois, vuokra olisi ollut kämppisteni vastuussa. En tiedä miksi en vain lähtenyt. Tai miksi en maksanut vain osaa rahasta. Ei, minä kilttinä suomalaisena maksoin heidänkin edestä. Minä maksoin ylimääräiset kolme viikkoa kuin lentävä nauris (älä kysy). Naiivi typerä tyttö. Joka ei osaa hoitaa asioitaan mallikkaasti.

Itkin, en saanut edes nukuttua kun olin vain miettinyt tätä edellisenä yönä. Kysymys ei ole niin paljon rahasta kuin mitä se on reilusta pelistä ja oikeuden toteutumisesta.

Itken pahaa verta.