Mä oon omaksunu exäni/kaukosuhteeni moralisen käsityksen yhden yön jutuista: joka on, yhden yön juttuja ei harrastetta. Semmoinen nainen on lutka.

Tai ainakin, ehkä se joilleki ihmisille sopii, mutta ei kyllä mulle, koska mä haluan antaa seksille jotain arvoa, enkä arvoa anna jos "jakelen" joka suunnassa. Enkä arvoa anna tulevalle siipallenikaan, jos en "säästänyt" hänelle. Mut hei c'mon kuinka vanhanaikaista!

Olin eilen bilettämässä. Se coolein se rastapoika joka tunsi bändin ja joka oli niin cooli että huh huh. Se joka ei monen tytön kanssa tanssinu ja korkeintaan yhtä suuteli koska se vaan oli niin cool eikä mikään huoraajapoika. Ni se tanssi mun kanssa, ja yritti suudella mutta kieltäydyin. Ajattelin että se haluaa vaaan panon. Mut toisaalta, miksi ei? Se oli niin helvetin cool ja hyvännäköinen, ja jos mä olisin voin yhen yön suhteelle, toi ois ollu kyl just se poika jota olis kannattanu suudella.

Törmäsin myös toiseen poikaan joka kehu mua kauniiks, ja bileitten loppuessa seuras mua pihalle asti odottaen varmaankin, haluanko lähteä jatkamaan 'meille tai teille'. Lähin kotiin kämppikseni kanssa. Mut siis, jos olisin ollut avoin, eilen olisi todellakin herunut hyvännäköseltä &mukavalta jätkältä.

Miksi en sitten? Koen vanhanaikaisesti, että nainen antaa ja mies ottaa. Pitäisin ehkä seksistä, ainakin jos se olisi hyvää, mutta kuvittelen mielessäni jo seuraavan aamun ja ajatukseni "VOIIII VITTTUUUUUUUU MITÄ MENIN TEKEMÄÄÄÄN HALUUN POIS TÄÄLTÄ NII NOPEESTI KU MAHOLLISTA"...... Niin mä oon laittanu rajan, etten periaaatteestakaan harrasta yhen yön juttua. Oon antanu arvon siten itelleni. 

Toisaalta, tuloksena on että elän puutteessa. Toisaalta myös, kuka sen arvon minulle antaa? Onko se arvo annettu miesten näkökulmasta vai oman itseni mielestä?

Jaa'a. Semmosta.