Siihen se sit loppu. Silmässä oli aamulla iha tuskaset kivut, ja sit päätin parin tunnin päästä et ei helevetti, minä lopetan tämän paaston jos se jotenki vaikuttais silmiin... No, kyl ne on nyt kai vähä paremmat, en tie.

Söin tänään vähän liikaa. Ostin levyn suklaata. Ajattelin että syön vain kaksi riviä. No, koko levyhän se siinä sit meni. Söin enemmän kun piti. Ja paasto epäonnistu. Vitutti niin paljon etten menny lenkillekään. Vitutti niin paljon etten taia mennä kaverinkaa luo vaik nii lupailin. Vituttaa tämmöinen epäonnistuminen.

No mutta. Huomiseks ja ylihuomiseks viel uudet kuviot: -1000kcal kumpanaki päivänä. Kunhan niistä suoriudun niin enköhän mä nyt ainaki näistä ylimääräisistä joulurasvoista jokseekin pääse eroon. Ja jos en, niin sittenpä tehdään jotaki sen hyväksi.

Siis tänään joo, failing day, totally. I AM SUCH A LOSER. Vittu. Mutta nyt tarkat suunnitelmat huomiseks ja ylihuomiseks.

Kato mä kävin punttiksella ja muutenki urheilin, ja söinki liikaa, ja olin sit lihonnu muutaman viikon sisäs 3kg. Mut saattaahan olla et osa painoa onki silkkaa lihasta ku en aiemmin pahemmin liikkunu! Naurettavaahan tämä on, mutta jätän ainakin punttiksen pois etten "isonnu". En minä halua olla lihaksikas mutta hoikka, timmi ja hyväkuntoinen. Kyl sitä kävelemäs ja juoksemas voi käydä.