Lomat on nyt lomailtu ja huomenna koittaa arki. :(

En oikein tiedä, missä olen ja mitä haluan. Minulla ei ole mitään.

Ai niin, kävin (luotettavalla) ennustajalla! Sanoi että minulla on suuri näkijän lahja. Nyt pitäisi vielä tajuta mitä hän tuolla tarkoitti. Tavallaan tajuan mutta tavallaan tuo on kyllä vielä niin alitajunnassa jossakin syövereissä.... "Poikaystävän" mielestä tuo on täyttä huuhaata, ja vaikka hän ei sitä suoraan sanokaan, ei minussa ole yhtään enempää näkijää kuin hänessäkään -eli minäkin näen sen saman tuolin, pöydän ja pöydällä lojuvan appelsiinin.... mutta kaikki muu on todennäköisesti vain aivojen tuotetta.

Minä haluan antaa tälle kaikelle mahdollisuuden. Tälle näkemiselleni. Jos kehittäisin vaikka sitä.

P.S. Kiloista: 5kg olin lihavimmillani nyt joulun jälkeen mutta enää minussa on vain 3.6kg enemmän tavaraa. Vielä jatkan tätä -1000kcal päivässä kuusi päivää, sitten syön enemmän (meen ystäväni kanssa buffet -kiinalaiseen ravintolaan!), ja sitten sen jälkeen olen vielä seuraavat 7pv -1000kcal -linjalla. Sitten toivottavasti minussa on enää korkeintaan pari kiloa enemmän tavaraa, ja voin ottaa jo rennommin.